Helgens aktiviteter!

Har varit sååååå kul ihelg, mycket händelserik! På lördagkväll var jag i Luleå, det var Ridsportgala och jag blev nominerad till Årets hästskötare/medhjälpare 2009. Kulkul :) Det var en otrolig rolig kväll. Kom hem på natten, pluggade lite och sen så sov jag i ungefär 4 timmar.



Sen på söndagen så var hoppade jag upp ur sängen klockan 06.00 för att springa till stallet och ha stalljour. Full gång sen klockan 06.00 till klockan 22.00 på kvällen under söndagen, för vid 13-tiden på söndag for jag till Kalix med Sohrab för att medverka i en hårshow som sista års eleverna på frisörlinjen ordnade som sitt projektarbete. Det var otroligt roligt :) Det var jag, Rosanna, Therese och Lisa som var modeller från Haparanda och vi representerade Guldsaxen.



Både igår, måndag, och idag så har jag och Maria varit i full gång med att fixa allt inför UF-mässan som äger rum i Boden imorgon!! Otroligt stressigt med att få ihop allt man ska ha med och mycket att fixa, men nu är allt i princip klart nu återstår bara packningen :) Vårt UF-företag säljer barn t-shirtar med tryck som vi har designat själv, och vi fick våra t-shirtar idag! Vilken jäkla tur vi hade där alltså. Kul att fara på mässa utan sin produkt, nejnej.
Så nu återstår det bara att försöka packa smart så att man får med allt, och sen så är det bara att tuta & köra! Vi hoppas på att så många som möjligt köper vår produkt. Så imorgon far vi bara till Boden och fixar allting, ställer iordning och gör klart montern, sen under kvällen så ska alla till Westernfarm där det är prisutdelning och någon slags gala. Sen under hela torsdagen från 09.00 till 15.00 så är mässan i full gång! =) Vi far imorgon klockan 09, och kommer hem på torsdag någongång under kvällen.




Puss&Kram <3







Trackback

RSS 2.0