Time after time..

Ja, då var allt slut.. Den stundade studentveckan är över, balen är över och efterlängtade studenten är över.
Det känns rätt så tomt nu, man har inget att se fram emot, endast då till hösten. Men det känns så konstigt, gymnasietiden är förbi - det känns verkligen inte som det.. Det är nu allvaret börjar.. Tur att man ändå har jobb i sommar, annars vet jag inte vad jag skulle göra..

"i love you forever and ever and always and after that too" <3


Champagnefrukost

Imorgon ska jag sjunga på två skolavslutningar, först vara med och stärka tornedalsskolans kör, och sen efter det gå till mammas jobb och sjunga med två tjejer, kul =) Sen bär det nog av till Gränsen tror jag, på kvällen är det dags för bugg! Bugg för heeela slanten om vi så säger! Imorgon börjar Dansveckan här i Haparanda, och på lördag är det en stor dansfestival på torget kl 14,00 för att uppmärksamma Viktoria och Daniels bröllop..
Be there :)


Studentkväll

Borde kanske sova nu, eftersom jag ska vara fit for fight imorgon. Ska upp vid 6 och duscha, fixa hår + smink, hitta kläder osv..

G'night!
Trackback

RSS 2.0