Slutet..

Slutspurten nu i skolan, har endast några få prov kvar och en redovisning sen är det slut :) sen äre goodbye!

I torsdags hade vi t-school musikal, gud så kul det var!! Vi hade föreställning både på torsdag morgon, torsdag kväll och på fredag morgon.. Nog fällde man några tårar också sen efteråt när man förstod att det var sista konserten med t-school.. Jag och Elin grät ikapp.. Det är jättesorgligt att lämna musiken på t-skolan nu, när man har tränat sång nästan varje dag med Mirja och alla andra, varje dag i 3 år.. Det blir tungt att lämna alla.. På studenten kommer man säkert också fälla en och annan tår, speciellt när vi alla ska sjunga.. Huhu. Sorgligt .. :'(

Idag har jag och Mirja tränat på min låt som jag ska sjunga på studenten den 11 juni, och nu på lördag är det dags för studentbal! Allt är klart inför lördagen och jag känner mig bara allmänt glad! :) Har börjat planera lite balfoton och sedan studentfoton.. Smider planer här på vilka bra ställen man kan vara på! Gärna ute i naturen, så det blir riktigt fina foton!! Ser verkligen fram emot lördag och hela nästa vecka!

Imorgon har vi vett & etikett, studentkör och på kvällen är de dags för skattjakten :)



Nu: Plugg.

Trackback

RSS 2.0