4 juni

Uh, hade min sista redovisning idag.. Känns så tungt att skriva det.. Jag fick hålla tillbaka tårarna där ett tag, kämpigt.. Men, det gick bra och jag fick mvg i det ämnet, jag är stolt och nöjd :)

Igår tillbringade jag hela dagen i Luleå, först var vi på studiebesök med klassen som bestod av mig, emma, peeder och jonatan...resten hade bättre saker att göra - som att t.ex. sova .. ;) Studiebesöket var på SVT, det var ganska intressant faktist. Sen efter det så väntade jag på marris som var påväg från haparanda till luleå, sen så for vi och shoppade :) Jag hittade alla smycken till balen och en kuvertväska, najsnajs! Så nu är ALLT färdigt inför morgondagen, gud så spännande :) Ska vara klockan 07.00 hos Sohrab imorgon och fixa håret, hihi!

STUDENTBAL 5/6 2010, KLOCKAN 17.00 @ HAPARANDA STADSHOTELL - BE THERE!



Just nu sitter jag här framför datorn, försöker varva ner lite.. Hjärnan går på högvarv, känner på mig att det är något jag har glömt men kommer inte riktigt fram till något.. Enligt mina beräkningar så har jag ej glömt något, men man kan ju alltid missta sig. Nu ska jag äta mat =) Cya!

Trackback

RSS 2.0