Sommar?

Alltså, nu fattar jag inte.. man vaknar till spöregn, det är väl ingen sommar :( bläää.. Men solen har ju tittat fram ett par gånger nu men, de ska ju vara strålande solsken!! Var ute på en joggingtur i regnet, det var inte det smartaste jag har gjort men det var ändå rätt så uppfriskande, mycket syre i luften! :) Jag hann till och med torka innan jag kom hem eftersom solen kom fram och det blev väldigt kvavt i luften istället..

Så var det juli, hela juni har gått så otroligt snabbt både bal och student, det tog en del energi ifrån mig så jag har bara försökt vila resten av juni därför har jag inte uppdaterat min blogg på ett tag. Kan köra en kort resumé då av vad som har hänt. Midsommar firade jag med vänner i Seskarö i Linkz stuga, det var verkligen trevligt :) Rätt så myggfritt också. Hade en fin utsikt över Seskaröbron, nice.. Men på dagen var jag med min familj i Kukkola och kollade runt lite där, lyssnade på sommarsånger och dansade runt midsommarstången! Sen åt vi finmiddag och for iväg till Seskarö. Där grillade vi senare mot kvällen, umgicks, några bastade och badade.. Verkligen trevligt :)


Midsommar 2010 - love you darling!

IDAG, 1 juli, fyller mina två bruttor år! Både Maria och Annika fyller hela 19 år idag! GRATTIS TJEJER<3 Hoppas Ni båda får en toppendag och så hoppas vi att alla de läskiga molnen på himlen försvinner... :)

Puss!
Trackback

RSS 2.0