he cut my wings of and told me to fly

Jag for aldrig till Kalix, fick sån huvudvärk så har typ vilat. Har vilat ett tag nu, börjar släppa lite iallafall, ska försöka fara och rida senare så, får se ifall det nu släpper annars blir det nog inte att fara.. Det har iaf blivit bättre väder nu, på morgonen regnade det och blåste som bara den, nu regnar det inte men blåser , fast solen tittar fram lite då och då. Väldigt varmt ute. :)

Som sagt så var jag till stugan igår. Det blev storstädning i stugan och gräsklippning på gården. Badade två gånger eftersom det var så jäkla varmt, därför är jag typ förkyld idag.. Äh, gör inte så mycket :) Men det var väldigt kul att vara där, har inte varit där på jättelänge så, mycket minnen har man därifrån .. :) Mycket fina minnen.

Här nedan ser ni en bild som jag tog igår.

 
Stugan 17 juni 2010

Nu tänkte jag laga någon mat, men vad vet jag inte, mina päron är fortfarande i Kalix.



Trackback

RSS 2.0