Halstabletter & ryggont

Ja, då var det kväller - igen.. Rastlöst, funderar på att kanske ta mig en joggingtur eller om man bara ska lägga sig framför teven för att somna till en film.

NU måste jag verkligen fara och köpa myggspray till Fio, hon håller ju på att bli galen av alla små kräk som flyger runt där ute.. :( De fick Swisch myggmedel för hästar då de gick ut på bete, det är ett myggmedel som går in i blodet osv.. Men det suger verkligen jättemycket, Fio är helt knottrig.. Har typ bett ÖVERALLT... Stackarn :(
Så, ska försöka hinna med det imorgon hade jag tänkt! Plus att jag ska köpa en egen solkräm till henne för nu använder hon samma som mig och den är lite dyr för att hon ska använda den så.. Ska köpa en lite billigare som endast är till henne när hon bränner sig så lätt på sin söta mule..


Hårshow 16 december 2009

Imorgon ska jag till stugan med familjen. Vi ska köra storstädning så jag hoppas verkligen på bra väder :)

Trackback

RSS 2.0