En doft av kärlek

Imorse slängde jag mig ur sängen klockan 04.30, hoppade direkt in i duschen och fixade mig inför jobbet. Hade egentligen inte behövt duscha vafan, man fick ju sig en rejäl dusch när man cyklade iväg till jobbet eftersom det spöregnade ute... great. Det har varit regn hela dagen ända fram till NU! Nu har till och med solen vågat sig fram och det regnar inte nå mer.. :) Vilken tur man har! Jag älskar solen! Arbetsdagen gick bra, slutade efter kl 15. Begav mig hemåt, hungrig som ett djur. Som mat blev det vegetarisk schnitzel med stuvade makaroner, det var gott :)


Snart ska jag fara till Maria, som fyllde år förra veckan men ska ha lite fika hemma hos sig.. Nog för att jag var där och fikade förra veckan på torsdag då hon fyllde år men... ;) Äh! Klockan 18.00 ikväll så har vi träning på Åströmska gården i Torneå med Krigsopera-gänget.. Najs!

Trackback

RSS 2.0