9 juli

Första jobbveckan och jag är totalt slut.. Dessa tider, man är ju så dålig på att gå och lägga sig i tid så har typ sovit 4-5 timmar varje natt nu i 5 dagar.. Känner mig som en zombiiie. Skumt väder idag, typ varmt men ändå mulet och typ spöregn, just nu regnar det inte men på morgonen gjorde de det. Men igår var det värsta supervädret! Jobbade från 05.30 till 15.00, sen for jag hem och satte mig i solen! Det var typ 27 grader på balkongen! Sen på kvällen så hade vi middag med ensemble b och bossen Mirja :) Det var riktigt riktigt kul faktist, vi hade trevligt!




Ska börja sjunga upp och göra mig iordning inför ikväll då vi ska vara i Torneå på Åströmska gården med Krigsopera kör + solister, framför några solistlåtar och körlåtar. Klockan 18.00, i samband med Peräpohjolan markkinat.. :) Kul!

Cya!
Trackback

RSS 2.0