ZzzZzZzZZzzz...

TRÖTT! Gahh.. Hade jättesvårt för att sova inatt, jag var jättetrött men det gick ändå inte :( Vet inte när jag somnade, men det var vid 6 någongång iallafall.. Tror jag, och så vaknade jag vid halv 10. Fyfan. Så äckligt ont i både magen och huvudet idag, such a great life. Nu sitter jag här, vilar lite. Borde laga någon slags mat men är inte direkt hungrig, har ingen aptit alls. Dagen bjuder på massor med roligheter :) Snart kommer Hanna hit och vi ska fixa en massa, sen ikväll har jag en dejt med min sångfågel Elin! Najjsers :)

Foto: Anna Aava  Sthlm 22 oktober 2010

You know you've got the greatest friends when the only
time they make you cry is when you're laughing to hard.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0