Winter song

Hoppas att Ni alla haft en riktigt mysig julafton :) Det har iallafall jag haft. Otroligt mysig, kul att ha familjen samlad, alla samtigt liksom. Gosigt värre. Kollade just en film med min kära mor men hon däckade och likaså jag, så hann se början och slutet av filmen, det var väl rätt så fail men, äh. Jag är iallafall grymt trött och borde verkligen sova ifall jag skall hinna med allting som jag ska göra imorgon innan jag ska jobba på kvällen! Uh, om man ens hinner sova, är typ redan stressad.

Har iallafall haft en riktigt, riktigt bra och mysig jul, det är det enda som räknas :) Julklapparna är en stor bonus. Verkligen. Har njutit av dagen, av varje sekund. Mycket glädje och värme, sånt gillar vi :) Jag har tydligen också varit riktigt snäll i år, med tanke på alla paket som låg under granen! (najjsigt värre ju). Träffat riktigt härliga människor idag, ni är helt underbara! Puss på er <3 Jag hoppas fortfarande på ett under, håller tummarna hårt!



Man kanske skulle testa på att vara frukterian i en månad.. Spännande ju :) Nu skall jag lägga mig så jag orkar med den intensiva morgondagen som jag vet kommer att bli stressig som bara den!

JULKYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0