Totalt empty.

Oh shit, vilken kväll/natt igår alltså. Just hemkommen från att ha stått i en ISKALL garderob på stadt i ca 8 timmar. Fryser typ ihjäl, ooh. BRRR! Borde sova men är så satans hungrig, men äh, orkar börja laga mat nu, nej usch det gör jag inte. Jag ska sova och ja, de blir väl att sova rätt så länge, eftersom man ska orka med jobb imorgon kväll också. GOSH. Ja men nu tänker vi positivt! Efter (hoppas) många timmars sömn så kommer jag att må mycket bättre än vad jag gör nu! Fast det kan väl också bero på andra saker, host.



Hoppas ni som var ute har haft en riktigt trevlig kväll :) Det hade iallafall jag, hade mycket trevligt sällskap i garderoben, annars hade jag nog inte pallat det där!

GODNATTKYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0