Suck!

JMooorning people!! Ja, inte kom John Blund alls på besök inatt. Jag var ju tvungen att sova ju, men nää. Sov i ca 4 timmar, om ens det. Jag är inte ens trött ?! Eller är jag...? Svårt att säga. Har suttit och vaxat benen hela morgonen, aj det gör ju fanskapligt ont men, vad gör man inte för att vara fin - lider pin ..

Hela dagen har jag ärenden att uträtta, så det är bara att tuta och köra, weeho! Bara jag nu inte däckar någonstans av trötthet. Känner mig dock något utmattad. Men det beror väl på att jag har sovit så lite nu typ i snart en vecka. Wonder why.. Någon som vet varför? Inte jag. Eller kanske. Igår kväll var det -29 grader sist jag kollade på termometern, idag är det -26 grader. BRR. Så måste jag ändå ut i kylan, de var väl jävligt lägligt.. :(

Beslut, en massa förbannade beslut hela tiden..

Foto: Anna Aava
Jag önskar Er alla en mysig onsdag :)
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0