Snö!

Vaknade upp i ett snöigt Stockholm idag. Det har kommit jättemycket snö inatt/imorse.. Så otroligt mysigt :) Funderar på att gå ut och fota lite och dela med mig av naturen här, får se hur mycket min förkylning pallar. Men om jag tar på mig riktigt mycket kläder så borde det nog fungera :) Sitter nu med tre dubbla tjock-sockar, två byxor, en långärmad tröja och fleece. Mysigt värre, och otroligt varmt. Jag fryser inte :) Det är inte så kallt ute heller, -3 grader och så snöar det rätt så mycket. Julkänslan är ENORM.


Estocolmo

Innan jag går ut i vårt vackra vinterland så skall jag sätta mig och kolla på julkalendern på SVT play, najsers! Den är ändå rätt så bra, hehe.. Igår fixade jag flygbiljett hem, känns skönt att få komma hem till min kära familj och mina vänner som jag saknar såååå otroligt otroligt mycket..

Skriver mer senare =)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0