Mörkret faller...

... som ett täcke över Stockholm. I alla fönster ser man ett litet ljussken antingen från en julstjärna eller ljusstake. Otroligt mysigt... Gatubelysningen lyser upp vägen utanför. Jag sitter och nynnar tyst för mig själv på julsånger och är bara allmänt taggad inför tisdagen då min kära väninna Maria kommer på besök :) Vi kommer att få det sååå otroligt trevlig Maziz! Har saknat och saknar dig jättemycket :( Jag har värsta planera på vad vi ska göra, hehehe.. Nu blev ni allt nyfikna, tss. Det får ni la vänta och se!

Morgondagen vet jag inte direkt vad jag ska göra, ska kanske träffa Delphine på kvällen och så ska vi faktiskt ut och festa, på en måndag? Ja, så är det! Men under dagen, ja då vet jag inte vad jag ska göra. Välkomnar morgondagen med öppna armar och önskar att det blir fint väder så att man kanske kan vara ute och fota naturen här! :) På min facebook finns det ute lite bilder som jag lade upp idag, från bland annat gårdagens besök på Skansen med min sötmos.


Skansen 4 december 2010 - ASKALLT!!!


Nu ska jag sätta mig och skriva lite innan jag går och lägger mig! :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0