Lovely!

Gårdagen var alldeles underbar. Umgicks med mina kära vänner, vi fikade och pratade i timmar på Non Solo Bar, ett café på Odenplan. Najsers :) Riktigt riktigt trevlig dag, utan tvekan.

Idag har jag vaknade vid kl 7 på morgonen tror jag, skulle ha vaknat tidigare men pallade seriöst inte. Har städat hela morgonen för att mina kära väninna Maria landar om ca 1 timma i Stockholm :) Skall åka ut till Arlanda och möta henne snart! Vet dock ej hur kallt det är ute så, jag pälsar på mig nu istället för att gå runt och frysa, låter som en superbra idé från min sida! Enligt min mobil så är det -7 grader ute, men den är ju inte så pålitlig så, det kan ju liksom vara mycket mycket kallare, eller varmare (vilket jag inte tror).


Stockholm - underbart vackert <3

Nu aktivera sig =)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0