K A L L T !

Det är seriöst -26 grader ute, brr! Har ändå klarat mig i kylan, inte är man väl klen ;) Hehe! Dagen har varit väldigt lugn, träffade Hanna och åkte iväg på lite julshopping, nog har man fått idéer idag iallafall, men jag har typ ingen mer att köpa till, alltså kan jag få unna mig lite julklappar till mig själv för det måste man ju också få göra mellan varven! Tycker jag iallafall.

Julkänslan, den vet jag dock inte vart jag har tappat, hade världens julkänsla i början av december men nu poff, borta... Känns lite trist. Det kommer ändå aldrig att bli sån jul som när man var liten, det där pirret i magen och förväntan men nog kunde man väl få lite känsla och julstämning men icke sa nicke. Sänd mig julkänsla NU!

Foto: Anna Aava

Väntar just nu på min väninna, sen ut på äventyr :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0