Hemvändar&Jobb!

Yes, ikväll är det hemvändarparty på Stadshotellet här i Happytown! Ja, det är la najs :) Jag känner mig inte på partymood nu så, jag jobbar ikväll! Skönt att tjäna pengar medans man ser andra slösa, hähä. Har fått min lön från förra fredagen då jag också jobbade på hotellte, najs det här med pengar ni ;) Så ikväll blir det en låång kväller/och natt, funderar på att kanske ta mig en POWERNAP innan jobbet, eftersom jag har vaknat rätt så tidigt idag så. Hm vad säger ni, powernap lr inte powernap? Svårt det där. Antingen powernap eller tonvis av kaffe. Ja, det spelar nog inte så större roll eftersom jag nu kom på att jag inte kommer att hinna sova, smart drag.

What a wonderful world <3



Jag har hunnit med rätt så mycket idag men tyvärr inte alla sysslor än! Skall fixasta massor, sen även laga lite middag till da family här hemma, de vet inte vad de ger sig in på men, bättre det än att de skulle veta, hehe! ;) Man är ändå rätt så klyftig, tycker jag. Är ändå rätt så sugen på den där powernapen, så ifall jag stressar o gör allt nu så hinner jag nog minst en 45 minuter innan middagstid.

Jag älskar min laptop, hehe :) Den är toppengreat. Värsta. Den funkar ju jättebra ju. Nästa inköp siktar jag nog på en systemkamera, det låter bra. Har massor med trisslotter att skrapa så, man vet ju inte om det gömmer sig en miljon där!

Nu fortsätta stressa =)
KYSS

Kommentarer
Postat av: elin

åh! bjuder du på en systemkamera till mig också om det blir miljonen?=) jag håller tummarna!

2010-12-25 @ 15:24:06
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0