H O M E

ÄNTLIIIIGEN hemma igen :) Hihi. Det var längesen sist, var senast här över helgen i september. Nu blir det iallafall betydligt längre, det vet jag! Har rest hela dagen med min Maria.. huhu, värsta roadtrip. Vi åkte till Arlanda vid nio tiden på morgonen. Kom dit vid 10, haha.... Fail. Flyget avgick 12,45 så vi gick och lade oss på en stenbänk och somnade... mysigt. Det var faktiskt skönt! Sen när det typ hade gått 2 timmar så checkade vi in och gick till gate 31. Yeeah. Flygresan gick bra, rätt så mycket turbulens men för övrigt hyvää!! :) Vi hann med 15,10 bussen så vi kom typ 1½ timme tidigare till Happytown. Nu sitter jag och chillar. Är så OTROLIGT trött. GAH.

Foto: Anna Aava

Tack älskade Maria för en jättetrevlig vecka i Stockholm <3

Nu: Chilla.
KYSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Du skriver verkligen bra i din blogg. :) Har säkert sagt de förut men säger de igen!! Måste vara skönt att komma hem ett tag.



Tänkte höra med dig om du hade nån erfarenhet av teater innan du sökte in på filmsskådespelarteknik kursen? Min dröm är att bli skådespelare, så vill som veta om jag kan söka in på den direkt eller om jag måste gå nån annan kurs innan? :)



Hoppas du har de bra och hoppas du får en urmysig jul :) Kram

2010-12-17 @ 16:55:40
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0