Glögg & uppesittarkväll!

Vilken rolig dag jag har haft idag, hihi. Helt galen! Julhandlat med mor & far, träffat mycket trevligt folk :)
Jag hoppas verkligen verkligen, innerligt, att det kommer att uppstå ett mirakel :) HÅLL TUMMARNA!!! Det gör iallafall jag... <3

Sitter här nu, trött efter dagens runnande på stan, men väldigt glad ändå. Känns inte som att det är julafton imorgon, men äeh, ska bli kul att umgås med familjen :) Mysigt värre säger jag bara. Julmusiken strömmar ut från högtalarna på datorn men jag lyckas ändå överrösta dem, wow! Det är ju coolt, att ja fått sån stark röst, det är grejjer det. Nå niin, allt är färdigtköpt och inpaketerat inför morgondagen så nu kan man slänga sig i soffan med myskläder och glögg och kolla på bingolottos uppesittarkväll med familjen :)



Helgen innebär arbete, men det är bra för det är pengar :*
Önskar Er alla en riktigt underbar jul! Ta hand om varandra <3
JULKYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0