Glögg & julgran!

Sammanfattning utav dagen: SUPERBRA! Hihi.. Har klätt granen med min kära mor, den blev väldigt fint! Bild kommer kanske, tycker dock att den är för fin för att visas. Sen så har jag både hunnit träffa mina kära väninnor Maria & Hanna, inte samtidigt heller för den delen. Och har sprungit 2414 gånger på ICA maxi, what a life. Alla människor verkar ju seriöst hänga där. Kanske ska bli min nya hobby, i brist på annat. Haha nej usch, det där tar jag nog tillbaka...



Imorgon så skall man hinna med mycket, huhu jaja! Duracell-kaninen är på g igen tydligen. Skall lägga mig tidigt ikväll eftersom jag sov så lite inatt pga fullmånen och för att jag behöver mycket energi till morgondagen! Julstressen den har man då inte kunnat undvika iår heller, fast jag började så tidigt med julklapparna, har dock inte julkänsla kvar, den har typ försvunnit. Gah.

Nu sitter jag och skriver en låttext och dricker lite glögg, det här är livet :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0