Det vackra sa farväl & jag försvann..

Oh my, vilken underbar dag det har varit idag :) I love it, Stockholm by winter. Wonderful!

Snart är december och år 2010 slut.. Detta år har gått så otroligt otroligt fort. Tiden har ju bara rusat iväg! Det har hänt mycket under detta år, både bra och dåliga saker. De bra sakerna väger i alla fall upp det dåliga! :)
Sista terminen i gymnasiet. Rätt så tuff i slutet, men kul med alla studentkvällar. Studentbalen kommer jag sent att glömma. Det var många kvällar under halva 2009 och 2010 som jag satt och designade min klänning, det var så otroligt kul att få en alldeles egen personlig klänning, så som man själv vill ha den! Det tycker jag ni andra där ute också ska göra som snart kommer att ta studenten, mycket roligare och framför allt senare i livet att veta att man själv designade sin egen balklänning :) Kvällen tillbringade jag i stan! Träffade Marie idag, trevligt :) och senare min barndomsvän Nadja över en kopp kaffe, det var la trevligt!



Just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn och skriver i bloggen, funderar på att sitta och skriva en novell eller något annat roligt! Har en massa inspiration nu :) Jättekul faktiskt!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0