December!

ÄNTLIGEN DECEMBER!!!! Har sån otroligt julkänsla nu. Hehe! Energin bara sprudlar och humöret är på topp, jag älskar det här :) Massor med julstämning på stan i form av julmusik, härlig belysning både inomhus och utomhus! Hela Stockholm är upplyst av julbelysning, gatorna bara glänser. Älskar verkligen att gå runt i stan och följa de belysta gatorna... Så otroligt vackert. Får ta mig ut på stan och bara fota någon dag, så får jag dela med mig till er alla andra som inte är här :)


Drottninggatan, Stockholm

Idag har jag chillat, senare åkte jag in till City för att träffa Sthlms underbaraste pinglor på en fika och julklappsjakt. Det var mysigt :) Trevligt om inte annat! Morgondagen tillbringar jag nog hemma här i Nacka. Med en stor kopp te och manus-skrivning heeela dagen. Bra terapi det, och så ska jag öva julsånger! :)

Julchoklad och Melissa Horn, bra avslut på kvällen :) Skall lägga mig i sängen och skriva lite idéer till ett annat manus, sen sova!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0