Bomber&ståhej

Ojoj, lång dag idag! Vi sov länge, det var så skönt :) Hihi. Att bara ligga och dra sig i sängen och veta att man inte har bråttom någonstans. Sova är typ king. Dagen bjöd på en underbart härlig och mysig dag med min kära väninna Maria. Vid 16 tiden så åkte jag och Marris iväg på en casting i Hornstull, det gick nog rätt så bra tror jag :) De verkade som det iallafall! Senare åkte vi in till stan. Just vid den tidpunkten så var det en självmordsbombare som gick lös mitt i centrala Sthlm! OH MY, seriöst.. Om vi hade gått på drottninggatan just då så hade vi sett honom... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8265883.ab LÄS. Så ja, ööö. Men tur som fan så höll vi oss vid NK. Huhuhu. Kvällen till ära åkte vi iväg till Isabel som ordnade en liten julfest. Det var typ några från Calle som var där. Det var trevligt :) Nu kolla julis och sen sova.

KYSS
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0