Tisdag 17 augusti

Sitter här i lägenheten i Gävle.. Grabbarna spelar Xbox och härjar som två galna höns... Jag har funderat mycket nu på sistone och har kommit fram till att man verkligen ska ta vara på tiden. Tiden och dagarna går så fort. Det kändes som att det var nyss vi tog studenten och stod ute på borggården med släkt och vänner. Men, det var inte alls nyss, det är 2 månader sen. Vart tog den tiden vägen? Tiden bara skenar iväg.. Jag jobbade iförsäg 5 veckor..
Snart börjar jag på Calle Flygare i Stockholm.. Den tiden kommer säkert också gå fort, eftersom man kommer att ha kul :) Hoppas jag iallafall!

Vet inte vad planen är för idag, kanske gå på stan eller bara chilla..  Får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Underbart fin bild :)

2010-08-18 @ 10:29:04
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0