Regn

Vi har haft riktigt tur med vädret men både eftermiddagen igår och idag så öser det ner vatten.. Gårdagen var helt jävla sjuk, jag ska inte berätta om det men, det var totalt jävla idiotiskt. Att det finns så sjuka människor, ja.. Man blir ju allt förvånad. Haha, nästan skrattretande. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska ta och hitta på, Johan är typ sjuk och jag är lite förkyld men har sjukt ont i ryggen. Funderar bara på att slappa, kanske fara ner på stan och handla mat.

På lördag är det släktträff här i Gävle. Jag hoppas då på bra väder så att man kan få ha lite snyggare kläder på sig, jag har redan planerat vad jag ska ha på mig men, får se vad det blir för väder som sagt. Jag skriver mer ikväll :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0