Onsdag!

Ojoj nu har det hänt en del, kan man lugnt säga.. Var meningen att vi skulle resa vidare till Stockholm i söndags, men det blev lite problems som exempelvis sjukhusbesök, så resan blev uppskjuten. Och om jag nu har klagat över Vårdcentralen i Haparanda så klagar jag även nu på sjukhuset i Gävle. Gud..  Och apropå Gävle-trippen så var det verkligen värt det! Har lärt känna så härliga människor, det har varit så kul! Fått se nya saker och bara varit. Kul att få upptäcka en helt ny stad, inte dåligt det!
 
Ja, vi tog tåget, X2000 från Gävle idag vid klockan 12, var framme i Stockholm vid 13,30. Inte alls någon lång resa om man säger så, det gick ju supersnabbt jämfört med tåget från Luleå till Gävle, endast 11 timmar .. *suck*. Idag har vi inte hunnit göra så mycket, stadgat oss, varit på Nacka Forum och träffat delar av min släkt och bekanta. Trevligt! Imorgon bär det av till Sickla, där de har ett stort köpcentrum. Jag är på jakt efter helt andra saker, som vinterkläder till exempel?! Jag fryser ju ihjäl.
 
Godnatt, P&K <3
Trackback

RSS 2.0