Om 1 timme..

..sitter vi på bussen mot Luleå! :) Hihi, äntligen! Hela dagen har jag stressat och försökt hinna med allt och vet ni vad - jag lyckades! Jippi! Har varit igång sen 06,00 imorse, packat som en galning och sen klockan 8 for jag till fysioteket för massage, är helt mör i kroppen nu, najsnajs! Det behövdes. Så man kan säga att jag har sprungit runt som en duracellkanin hela dagen! Annika hann komma förbi och säga hejdå innan hon skulle iväg och jobba.. <3 Var på senlunch med min älskade vän Maria nyss på IKEA, pratade om en massa trevligheter! Mer avslöjar jag inte ;) Besökte Linnea och Jesper en snabb sväng för att säga hejdå, det var lite sorgligt att behöva säga hejdå till alla men..så äre :(


Student 2010

Nu skall jag umgås med min mor & far innan bussen åker iväg! Var till stallet och pussade fio lite, gav henne morötter :) Åker tåg till Gävle, 11 timmar sitter vi där, så ni får gärna ringa mig - ogillar tåg..

Ha det bra alla! <3
Jag försöker skriva dagligen :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad ska du göra i gävle/sthlm? Plugga? :) blev lite nyfiken ;>

2010-08-14 @ 18:16:37
URL: http://chamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0