Oh herregud ..

Jag förstår mig inte fan på människor som inte förstår att de ska lämna en ifred. Om man nu inte fan kan behärska sig så borde man ju inte få ha kontakt med andra. Egentligen så vet jag inte hur jag ska formulera mig så att vissa människor kan förstå, för jag har då märkt att de inte förstår hur än man försöker säga åt dem. Och sen finns det vissa nötar som man försökt att säga saker till, som verkligen inte har brytt sig fast de har makten på sin sida, vad är det för sätt? De är fan deras rättighet att se till att sånt här slutar. Men nej, såklart gjorde ingen något och nu är det försent. It's too late. Det här bryter ner en, både psykiskt och fysiskt. Andra tycker att det inte är något, att man inte ska bry sig, men klart som fan att man gör det ifall man blir trackad. Orka seriöst. Ge bara upp.
 
 
 
 
Hoppas Ni alla har det bra :) Jag saknar er (behöver inte nämna några namn eftersom Ni vet vilka Ni är)
Puss&Kram
 
 
Trackback

RSS 2.0