I guess I'd rather hurt than feel nothing at all

Dagen har varit bra överlag - men ett jävla pissväder har legat över Haparanda hela dagen. Regn regn regn och åter regn. Sådär otroligt uppmuntrande väder.. Jag började jobba klockan 06.00.. Imorgon börjar jag t.o.m tidigare. GUD. HUR ska man ORKA när man inte ens kan SOVA, kan någon berätta det för mig ?! Jag är så otroligt stressad nu, har så mycket att göra, så att jag till och med stressar när jag sover. Livet är inte enkelt alla gånger, och ifall det skulle vara det så vore det ju tråkigt, eller? Jag vet inte.

Och som pricket över i:et fick jag vet idag att jag har infektion i mina stämband, helvetes helvete. Det kan då fan inte bli värre. Jag ska sjunga i Rosvik på lördagen, hur fan ska ja kunna göra det nu ?! skjut mig. är så otroligt less för tillfället, och ja. det finns orsaker.

kan inte ens sova, och jag börjar jobba 5.30-5.45 imorgon. HUR i helvete ska jag orka? Bra fråga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0