Gävle!

Vilken otroligt seg tågresa det var, 11 timmar på det där svettiga tåget gjorde inte min jävla värk i magen bättre heller. Försökte sova men det gick inte bra. Först ifall jag hittade någon bekväm plats att sova på så då var det antingen något som störde eller att jag fick värsta kramperna i magen. Så, jag gav upp det där med sovandet, satt bara och blundade tillslut och hoppades på att någon skulle slå mig i huvudet så att jag tuppade av - tyvärr så inträffade det inte något sånt drastiskt.. Nåväl, klockan 07,10 så var vi framme på tågstationen i Gävle.
 
På kvällen så testade vi på kroglivet här i Gävle, vi besökte först Tant Grön , en uteservering och sen for vi till krogen Goya. Jäklar vilket drag det var, skitkul!! :)) Nu skall jag ta mig en dusch och sen bär det av mot nya äventyr! Vilket pangväder det är idag!!
 
 
Ha en bra dag alla!
Puss & Kram
Trackback

RSS 2.0