Galen helg!

Det har varit en helt underbart rolig och galen helg! Jag har haft jätteskoj :) Under fredagen hade jag några vänner över här hos mig eftersom jag fyllde 19 år. Bjöd på både mat och fika, det var jättetrevligt! Vi satt och pratade om allt möjligt och skrattade, hihi.. :) Sen for vi vidare till Linnea & Jesper som hade förlovningsfest eftersom de har förlovat sig nyligen, så var vi där en stund innan krogen! Mycket trevligt var det, och mycket trevliga personer också för den delen!

Det var då fredag, lördagen spenderade jag i marielund hos Nora. Nora & Emilia ordnade ett party hemma hos Nora för de fyller båda 18 år i juli så de slog ihop sina fester, där var vi några stycken tjejer. Vi åt och drack gott! Men man kan ju inte säga att vi hade tur med vädret men, äh! Sen så var det även igår på dagen Classic Motor Meet här i Haparanda, så det var ju proppfullt med folk på Sportbaren, men det var ju bättre det än inga alls! :) Det var superbra musik och trevligt umgänge, me like!


Det var en väldigt väldigt lyckad helg, så nu hoppas vi på fler såna här helger! =)
Idag bjuder dagen på öö, inte mycket. Är supertrött.


Trackback

RSS 2.0