Dag 2

Idag var vi på ett annat ställe, på Alias teatern istället för på Calle Flygare.. Var riktigt orolig där ett tag att jag verkligen verkligen inte skulle hitta dit men, jag tog tunnelbanan till Odenplan och sen gick jag några kvarter, sen hittade jag faktist hör och häpna :) haha! Stolt över mig själv, för engångsskull är jag inte lost! Så dit hittade jag utan några som helst problem, och även tillbaka till tunnelbanan! Klockrent alltså. Idag träffade vi en annan lärare, en regissör vid namn Ulf Hansson! Han presenterade sig för oss och annat, t.ex. så tog han upp om vad man ska tänka på vid provfilmning osv.. Riktigt intressant faktist! Efter att vi suttit och lyssnat på honom i sisådär 2 timmar så fick vi en uppgift och en matpause. Vi skulle spela mot varandra - och han skulle dessutom filma det. Det var riktigt kul faktist, imorgon skall vi få se filmen! :)


Jag saknar alla enormt mycket, det är rätt så tomt här i Stockholm.. Jag känner folk och så, men det är lite svårt att umgås med dem eftersom de jobbar på dagarna då jag är ledig och när jag går skola så är de lediga.. Men under helgerna kan man umgås med dem. Alla mina underbara vänner saknar jag enormt mycket och Ni vet vilka ni är så jag behöver inte nämna några namn.. Eftersom jag vet att min kära mor och far också sitter och läser min blogg så kan jag då skriva här att jag saknar er , grymt mycket och så vill jag skriva att jag älskar er båda jättemycket och hoppas på att ni har det bra i Haparanda och att det inte är alldeles för tomt utan mig.
 
PUSS PÅ ER ALLA!
Trackback

RSS 2.0