11 augusti

Att tiden går fort, det är ju helt sjukt.. Idag har jag varit på promenad med Linkis, vi gick fyra tullar och hann prata om både det ena och andra, det var jättetrevligt :) Var på det nya cafét som öppnat, BigStreet Café eller vad det nu heter, med Linda. Det var kul att ses, prata och umgås.. For till stallet vid 17.30 tiden, har ringt till alla mina elever om datum vi börjar rida och fixat o donat en massa.. Sen så skulle jag rida idag, men Fio hade en lös sko som Karro fick ta bort eftersom den bara satt fast med sömmar på ena sidan, andra sidan hade tappat alla sömmar så, ja. De var bara att ta bort den. Hon var väldigt öm så jag skrittade bara runt skrittspåret två gånger, så hon fick gå på mjukt underlag. Hovslagaren var påväg till stallet imorgon ändå - vilken tur!

Så, det var min dag :) Haft en supertrevlig dag idag, bara varit liksom.. Morgondagen bjuder också på en massa trevligheter! Skall träffa nära vänner, umgås, rida, packa osv.. :)
På fredag har jag massage kl 08.00, gud så skönt!

Nu aktivera sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0