Värsta berget...

AV läxor.. HERREGUD, helt sick.... HAR så mycket just nu, men det är väl lika att göra bort allt snabbt så att man kan chilla sen, men det är så jobbigt :( Idag hade jag iallafall engelskaredovisning om en bok som jag har analyserat, P.S I love you, där jag kollade hur huvudkaraktären Holly förändrades som person efter sin makes bortgång.. Ganska intressant att analysera den boken, säkert därför det gick så bra för mig ;D


Hehe, allt ska vara klart t på fredag.. SURE - NOT!


I helgen, lördags, så firade vi Elin som fyllde 19 den 16 april. VI HADE JÄTTEKUL!!! ;> Det var jättebra förfest, mycket och trevliga människor befann sig där, kulkul! Sen bar det iväg till Sportbaren, där det var fullt ös! Det var 80-tals tema den kvällen, men jag och Elin tjatade så mycket på DJ:en så tillslut kom det skitbra musik!!
Så den kvällen var mycket lyckad!




Lite mörk bild. Karin & Bea <3


Ikväll ska jag plugga (tyvärr), testa min balklänning  & träna! =)


Trackback

RSS 2.0