Trött men måste plugga..

Är totalt slut, förra natten så sov jag inte mycket eftersom jag pluggade och försökte nöta in min engelskaredovisning... Borde verkligen sova men jag måste plugga eftersom jag har prov i slutet av denna vecka.. =//

Då kanske man ska jobba till helgen, vet ej ännu ifall jag vill slösa de sista pengarna jag har på ett krogbesök med Bea och co, eller om jag ska jobba på Stadshotellet - lite beslutsångest över det hela.. Det skulle verkligen vara skitkul att fara ut men å andra sidan så behöver jag pengar... Återstår att se vad jag kommer fram till, jag uppdaterar er med jämna mellanrum om mitt beslut! =)

Just hemkommen ifrån intensivgympan, och ja - den var väldigt intensiv! Är totalt slut i kroppen och känner mig som en sömngångare men måste plugga vidare nu ikväll - åter igen halva natten - det blir som ett enda jävla vakande hela tiden med det här jävla pluggandet.






Jag fick en jättefiiin bild på mig och Elin ifrån ihelg, Beatrice är fotograf! =)



Det är så sjuk så att man nästan inte tror det.. Jag tycker man borde ha vettigare saker att både göra under sin arbetstid och under fritiden än att sitta och läsa andras bloggar, speciellt i den åldern.. Huhu, hur är dagens samhälle format idag egentligen?! Fan, lösenord på bloggen är nästa steg tror jag.

Funderar på att ta en kort jogging-/promenadrunda innan jag ska plugga, vill rensa tankarna lite..
Trackback

RSS 2.0