Söndag!

Idag har jag verkligen mått p-y-t-o-n! Vaknade vid åtta ungefär, kunde ej somna om.. Satte mig framför teven med en kopp te. Helt sanslöst dåliga program, zappade vidare - fanns verkligen ingenting att titta på. Sen kom jag på att min mor hade lånat några filmer från Hanna, och där fanns det en film med Meryl Streep. Jag älskar henne, hon är ju helt fenomenal! Så jäkla duktig. Iallafal, filmen hette typ Julia & Julie, ca 2 timmar lång. Men den var jätte jätte jättebra! Den får 5 av 5 toasts ;) Efter att jag slöat i soffan rätt så länge, ringer Hanna och frågar ifall min familj ska ut och äta med dem, så far vi hela gänget och käkar på Golden Flower, och ja, idag kunde jag faktist äta :) *Happy*. Sen hade vi möte i stallet, planerade inför den kommande hopptävlingen som äger rum den 24 april.


Sommaren 2009

Planerna inför imorgon: Stalljour & möte på kvällen.
På tisdag ska jag till Luleå .. :)

Trackback

RSS 2.0