Shoppat!

Imorse hörde jag på nyheterna att de varnar för gräsbränder i södra Sverige, kulkul. Här är snön kvar och så typ regnar det? Snart är det väl snöstorm igen. Skulle då icke förvåna mig.. Skämt åsido, inte mer snö!!!
Idag har det varit bajsväder, perfekt väder för att shoppa! For med Hana till Ikano-huset, inhandlade ett par shorts, sen till Gränsen Rajalla och köpte smycken, en tröja och sånt :) Inte så mycket men fick iallafall lite nytt!
Älskar min nya ring! Fick även ett påskägg fullt med godis idag, och pengar till mobilen ;> Väldigt snällt av min mor & far, jag älskar er! Jag mår faktist bättre idag än vad jag har gjort den senaste veckan, jag kunde äta lite idag också :) Snart är min medicin slut också - vågen för det!


Logroño, Spanien Påsken 2009

Nu ska jag titta teve och sen sova!


Trackback

RSS 2.0