JAG VILL HA SOMMAR - NU!

Ny vecka igen.. Fullt med saker att göra as usual, kan man bara inte få en pause och vila..

Har funderat rätt så mycket på vad jag vill göra i framtiden. Träffade en kvinna på Platina idag, som förutspådde lite, det var verkligen intressant att höra =) Jag kommer få två barn, en flicka och en pojke. Jag kommer stå pojken närmre eftersom jag bara bråkar med flickan hela tiden.. Om tio år kommer jag ha en stor villa, barn, man, osv. Man hörde mycket av henne, väldigt väldigt intressanta saker faktist! Vet ej om man ska tro på det.. Men kul att höra och se ifall det stämmer sen i framtiden!


Ge mig sommar! :)

Snart iväg och jobba, sen ska jag nog bara hem och plugga och kanske träna med min mor, får se vad som händer! Ingen dansträning ikväll, det var upptaget i vår danslokal så jag kanske far ut och joggar istället :)

Trackback

RSS 2.0