Helg!

Helgen var jättetrevlig! På fredagen byggde vi alla i U-sek fram till klubbtävlingen som ägde rum på lördag morgon. Allt gick som planerat och alla var jättenöjda =) Senare under lördagen så planerade jag och Beatrice Robins 20 års dag, och den blev ju superduperbra!! Vi hade bra flyt och vi agerade lekledare den kvällen.

Igår var jag så jävla irriterad & frustrerad så jag kunde göra vad som helst.. Och så var man väl typ i chocktillstånd också.. :( Så jävla dumma i huvudet vissa människor är, man slutar aldrig förvånas iallafall.
Men de fick så de teg, iallafall en av dem..

Dagen har jag spenderat i Luleå, på Sunderbyn. Det gick åt helvete. Inget mer med det. Vad ska man göra nu?
Det var en jävligt bra fråga.. Jag ska fan sova, vaknade 04.30 imorse för att fara till nå jävla skitsjukhus som inte kan ett jävla piss. Har suttit och skrivit psykologifördjupning om Mani i ungefär 3 timmar, nu är jag fan så jävla trött så jag inte ens orkar fokusera på vad jag skriver längre...



FioLio! <3

Over & Out.

Trackback

RSS 2.0