Give me a break.

Tralala, vilken jävla skitdag det var igår, vilka jävla prioriteringar vissa personer gör. Om de tycker att de gör rätt så är det ju deras val, men om de skulle börja tänka lite så vet de att det inte är det rätta att göra över huvudtaget. Men jag kan ju tydligen inte påverka dem och har aldrig kunnat göra det heller så, vad ska man göra? I situationer som dessa, känner man sig så ensam och kränkt, men vet inte vad man ska göra, men som tur så har jag så bra stöd från både mina älskade vänner och min kära familj. Men nog tycker man att vissa personer skulle kunna ta och engagera sig lite mer, iallafall de som arbetar med sånt, som ska se till att alla trivs.. Men det kommer väl inte inträffa så, finns inget mer att göra åt det. Kanske ska man ta kontakt med de högre makterna? Då får man kanske en syl i vädret att verkligen berätta, här är det ju ingen som lyssnar ändå så.

Just nu sitter jag med min sångfågel elin och väntar på att musiken ska börja.. :)
Det är såå fint väder ute och morgonen började med en underbart härlig promenad.
Trackback

RSS 2.0