Fil & flingor med russin!

Nami, det är sååå gott :) Det är typ det enda jag har ätit idag, plus två ostmackor. Gud så skönt det var att träna imorse, kul att komma igång med träningen nu! Äntligen - gud vad jag har längtat! Plus att man mår mycket mycket bättre av att röra på sig!! Idag så har jag ju tränat då, och sen har jag pluggat engelska, geografi och spanska - rätt så bra gjort va?! Sen så for jag förbi banken och fixade Ungdomssektionens konto, efter det sprang jag upp till kommunhuset med min lönelapp och kontonr.. Huhu. :)

Sarah Dawn Finer - Some kind of peace <3
I´ve been fighting for air
Got no strength in me to breathe
I´ve run out of options
Got all the reasons I need




Sommar 2009 - oförglömligt..

Nu ska jag iväg igen, ingen rast och ingen ro, men det är bara skönt att ha något att göra :)



Trackback

RSS 2.0