Då vet jag.

Antingen så slutar jag blogga helt, eller så sätter jag lösenord på min blogg, eftersom nu vet jag att det är många som jag inte ens vill ska läsa min blogg som gör det. Jag behöver dock inte nämna några namn, eftersom dessa personer känner sig säkert rätt så skyldiga när de läser det här inlägget. Ska i alla fall tänka på saken, hur kul är det om någon som ni inte ens känner håller på att följa dig och ditt liv via din blogg? Okej, nog är det en risk man har tagit och det finns säkert många såna, men när man får höra det av en som säkert är 40 år äldre än en själv då blir man fan rädd .. De man inte vet det lider man inte av, men när man vet det så blir man ju typ äcklad.

Dessutom, så har varken jag eller någon annan GJORT NÅGOT över huvud taget. Om man nu är så trög och tror det, så välj fel sida då, men då blir det fel personer indragna i det här och det tror jag inte att en person vill, den personen som kanske kan vara den personen som kan avgöra allt. Men när den personen inte gör något så måste man ju dra in andra i det här.


Så ja, jag känner mig smått irriterad och frustrerad eftersom det inte händer något.
Här sätter jag punkt för detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lägg lösenord, men glöm inte att ge mig det! ;)

2010-04-02 @ 16:00:14
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0