8 april!

Ojoj, nog har det hänt mycket roligt de senaste dagarna :) Gud vilka upplevelser och minnen för livet, det kan jag då verkligen säga utan att tveka! Skojjigt värre!

Idag har jag varit hurtig och hunnit med rätt så mycket! Jag har joggat 4-tullar, ridit (hårdträning) i 45 minuter, både joggat till stallet och från stallet hem.. Gud så sköööönt :) Nu har jag lovat mig själv att jag ska jogga varje morgon och kväll, iallafall morgon, observera FÖRSÖKA - ibland kanske man kan få sovmorgon på vardagarna iallafall :) Det är så jäkla skönt att jogga nu när man äntligen kan röra på sig, har vart sjuk i nästan en månad och inte gjort ett piss, så skönt att få börja aktivera sig nu igen, happy :)

8 april
Taget idag.. :)


Imorgon ska jag och träna med min mor på gym kl 07.30, både styrketräning och spinning, najjsigt värre, sen senare på dagen ska jag till optikern, kolla synen. MEN jag ska dock hinna med att köpa skor :) Var på Skopunkten idag och guud så snygga skor jag hittade där, plus gummistövlar till stallet, så imorgon ska det inhandlas skor, tag 3 betala för 2 - HURRA!

Kom just ut från duschen, så härligt att duscha efter att man ansträngt sig, man känner bara hur musklerna slappnar av av det varma vattnet, man blir avslappnad.. Skönt!
Nu ska jag sova, om jag inte far på gymmet så ska jag upp och jogga innan jag äter frukost :)

Trackback

RSS 2.0