Sjuker..

Jahapp, såklart ska man gå och bli förkyld. Det är vanlig förkylning, inte svininfluensan, fick dt konstaterat på vårdcentralen igår. Det går faktist vanlig förkylning nu också.. Ville bara säga det för personer är så "rädda" nu att direkt när man hostar lite : HON HAR SVININFLUENSAN. eller hur. Så jävla paranoida.

Ja, men det känns ju sådär jäkligt surt att jag ska gå och bli förkyld nu. Har skitont i halsen, hosta PLUS att jag inte har någon röst. Och sådär som pricken över iet så ska jag ju sjunga i kyrkan på söndag.
JAG MÅSTE FÅ TILLBAKA MIN RÖST!

Jag har 5 timmars sång på schemat idag.. Såklart så missar jag det.. :( Ångestframkallande till tusen.. Ja, det är väl bara att gilla läget liksom. huhuhuhu. jag tkr faktist synd om mig själv, för jag har sån panik, tänk så hinner jag inte bli frisk tills på söndag? då gräver jag ner mig ngnstans..


Trackback

RSS 2.0