Please stay..

Äntligen så har jag fått penicillin! Dundermedicin enligt läkaren, In my ass säger jag bara .. Nu kanske jag blir av med detta elände, håller tummar och tår! :)

Ikväll är det alltså sångträning inför gudstjänsten på söndag, men jag ska bara dit och lyssna och höra vad som händer. Vet iallafall att jag ska befinna mig klockan 9 i kyrkan. Men jag ska undvika att prata tills på söndag så jag vilar rösten ordentligt. Får typ ångest över att inte så sjunga, men.. För det är ju liksom sådär vanligt att jag sjunger hela tiden här hemma, när jag pluggar, när jag lagar mat, när jag städar och när jag allmänt tränar sång. Och helt plötsligt så kan man inte sjunga, förstår ni hur rastlös man blir!? Kanske inte..

Så, nu äre la bara att hålla tummarna så att jag kan sjunga på söndag! :)
Trackback

RSS 2.0