Life is not a mystery to be solved, but a reality to be experienced.

Efter helgen blev jag så beroende av att lyssna på Rix Fm, för vi hade på radion nästan hela tiden när vi var hos min älskling. SÅ, nu sitter jag här och lyssna på Rix Fm:s webbradio nästan 12 timmar per dag.. ;)

Har hållt på att skriva om Läkare Utan Gränser, gjorde klart rapporten i måndags men jag gjorde aldrig redovisningen då för jag kände mig inte redo, så de är det jag har sysslat med ikväll. Lyssnat på RIX FM och suttit och skrivit ett bra redovisnings-tal om Läkare Utan Gränser. Det känns som att mina ögon är fyrkantiga nu, vet inte hur länge jag har suttit här..

Ihelgen ska jag rida kurs :) Det var sååå längesen jag red kurs, så kul att kurserna också kommer igång i stallet efter sommaruppehållet! PLUS att jag har stalljour och kurs på söndag också, men det är chill :)
Får spendera hela min helg i stallet verkar det som.

Trackback

RSS 2.0