Vaccin

Ja, i fredags tog jag H1N1-vaccinet, oh fyfan vad jag har mått dåligt ihelgen.. Har haft så ont i mina leder, de kändes fan som att jag hade sendrag i hela kroppen.. Sen typ influensasymptom, halsont, ont i huvud, feber, domningar i kropp osv.. Hela lördagen låg jag i sängen, och inte bara för biverkningarna, jag fick även mensvärk och migrän, som att inte resten vore nog.. :(

Idag har jag också varit hemma från skolan för kände mig inte helt hundra på morgonen, men imorgon ska jag iallafall försöka gå. Har sån hemsk yrsel, men jag klarar mig. Så idag när jag vaknade hade jag yrsel, hjärtklappning, domningar i kroppen, lite feber o huvudvärk, men nu är febern typ borta och domningarna också.
Ska gå och lägga mig tidigt så jag får vila lite.

Gruvar mig ifall man får lika mycket biverkningar av den andra sprutan som riskgrupperna måste ta.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0