Överdos av Krigsoperan

Haha, ja det stämmer nästan ;D Enda dagen idag som jag "nästan" varit helt ledig ifrån krigsoperan, tränade lite på låtarna och kollade igenom manuset så jag kan alla repliker - men jag är väldigt säker på dem nu! :) *skönt*
Vi har haft krigsoperan ifrån onsdag till lördag, alltså, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Och ja, alla dagar har varit trevliga och väldigt givande, men de är väldigt krävande och man blir så jäkla utmattad och trött.. =/

Så idag har jag mest vilat, eftersom vi hade en liten fest med alla i Krigsoperan, performance-gruppen, kören och skådespelare, plus alla som står för att Krigsoperan fortfarande rullar! =) Vi sjöng karaoke och åt gott, det var kul!
Det var verkligen skönt att få ha en fest så man lär känna alla lite sådär, alla blir mer öppna!
Det var bra att vi hade den festen, väldigt lägligt också så mycket innan premiären!

Nu ska jag plugga, är faktist ledig imorgon!!! :)

Dagens ordspråk: Att förverkliga en idé är lika viktig som att komma på den.
Cya' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0