Timglas

Lars Winnerbäck - Timglas <3

Gårdagen var så hektisk så jag hann verkligen inte att skriva, men kan skriva en kort sammanfattning.
Jag vaknade vid ungefär halv 9, gick upp och käkade frukost. Klockan halv 11 gick jag till Laura i Marielund och sen gick vi runt stan på en låååång promenad i det vackra vädret! Sen blev det fika med mor, far och syster + Hannas föräldrar, sen hade jag övning med krigsoperan vid 2 som höll på till ungefär 5, klockan 6 var det buggträning till 8, sen var det hem och käka för typ första gången på dagen ;D Mycket händelserik och trevlig dag!

Och idag, vaknade jag vid nio-tiden, låg och drog mig till halv tio. Kollade ut, såklart skulle det vara pissväder, så jag tänkte att det skulle bli en hemmadag idag, bara sitta och mysa m pyjamasen framför teven. Men sen orkade jag inte vara hemma längre, så jag for till gränsen med Laura och shoppade lite, det blev två tröjor. Men det var trevligt, plus en varm choklad i det kalla vädret! Och ikväll blir det ff, eftersom mor och far ska på bio, så nu blir det film och karra, någon som vill joina?! 

Dagens ordspråk: Stirra dig inte blind på en stängd dörr, det kan finnas en öppen bredvid.
Cya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0